آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالانه (نوبت اول) و مجمع عمومی فوق‌العاده (نوبت اول)

مجمع عمومی بهشت 1400

مدت مطالعه: ۳ دقیقه

بدینوسیله از کلیه اعضای موسسه بهشت اندیشه‌های کودکان به شماره ثبت ۴۸۱۰۲ دعوت بعمل می‌آید در جلسه مجمع عمومی عادی سالانه (نوبت اول) که راس ساعت ۱۶ و مجمع عمومی فوق‌العاده (نوبت اول) که راس ساعت ۱۸ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ در نشانی خیابان قزوین، خیابان بنکدار، خیابان درویش، پلاک ۱۳۵ برگزار خواهد شد، شرکت نمایند.

دستور جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده:

استماع گزارش هیئت مدیره، استماع گزارش بازرس، تصویب ترازنامه و بیلان مالی منتهی به تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ و ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ ، انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت مدیره و بازرسین، تصویب تعیین روزنامه کثیرالانتشار، تصویب تعیین میزان حق عضویت سالیانه.

دستور جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده:

تصویب تغییر در ماده ۱۰ اساسنامه، تصویب تغییر تبصره ۴ ماده ۱۴ اساسنامه، تصویب طرح جدید اساسنامه.

تعاریف

عضو رسمی

حق کاندیداتوری به عنوان عضو هیات مدیره، مدیرعامل و بازرس را دارد و کسی است که علاوه بر شرایط عضو اصلی؛ ماهر، مجرب یا صاحب نظر در زمینه نیل به اهداف و فعالیت‌های موسسه باشد.

عضو اصلی

حق رای در مجمع عمومی را دارد و (الف) کسی است که به طور مستمر حداقل ۱۰ درصد از کل دارایی‌ها یا توانایی‌هایش را به تشخیص خود در اختیار موسسه قرار می‌دهد و به طور ناموقت متعهد به همکاری با موسسه خواهد بود و یا (ب) کسی است که مسئولیت‌هایی را در جهت نیل به اهداف موسسه و انجام فعالیت‌های آن تقبل کند و حداقل یک سال از حضور موثر وی در موسسه گذشته و ادامه‌ی حضورش نامنقطع باشد.

عضو افتخاری

با پذیرفتن تعهد و مسئولیت فعالیتی خاص به صورت موردی یا موقت با موسسه همکاری دارد. و یا موسسه را به لحاظ مادی یا معنوی به هر میزانی در جهت رسیدن به اهداف حمایت می‌کند.

وظایف

در صورتی که هر یک از اعضا در مجمع عمومی عادی سالیانه موسسه بهشت اندیشه‌های کودکان به عنوان بازرس یا عضو هیات مدیره کاندید شوند، وظایف زیر را به عهده دارند.

وظایف بازرس

  • بررسی کلیه اسناد و اوراق مالی و تهیه گزارش برای مجمع عمومی
  • مطالعه گزارش سالانه هیات مدیره اعم از مالی و غیرمالی و تهیه گزارش عملکرد برای اطلاع مجمع عمومی
  • گزارش هرگونه تخلف هیات مدیره از مفاد اساسنامه به مجمع عمومی
  • اظهارنظر کتبی درباره صحت و دارایی، عملکرد و اطلاعاتی که هیات مدیره و مدیران در اختیار مجمع عمومی گذاشته‌اند.
  • سایر وظایفی که اساسنامه و قوانین و مقررات موضوعه به عهده بازرس قرار داده است.

تبصره: بازرس می‌تواند بدون داشتن حق رای در جلسات هیات مدیره شرکت نماید.

وظایف اعضای هیات مدیره

  • حفظ و حراست از اموال منقول و غیرمنقول
  • رسیدگی به حساب‌ها
  • پرداخت دیون و وصول مطالبات
  • اجرای مصوبات مجمع عمومی
  • افتتاح حساب در بانک‌ها طی انجام تشریفات قانونی
  • تعقیب جریان قضایی، اداری و ثبتی در کلیه مراحل قانونی در محاکم
  • تعیین حکم و تعیین وکیل و عزل آن
  • قطع و فصل دعاوی از طریق سازش (مصالحه) و در صورت اقتضا تفویض و واگذاری تمام یا قسمتی از اختیارات خود به هر شخص دیگر اعم از حقوقی یا حقیقی یا حق توکیل و سایر وظایفی که بر اساس اساسنامه به هیات مدیره واگذار گردیده.

به طور کلی هیات مدیره می‌تواند هر اقدام و معامله‌ای را که ضروری بداند در مورد نقل و انتقال اموال منقول که مستلزم تصویب مجمع عمومی می‌باشد به نام موسسه انجام دهد.

همچنین هیات مدیره موظف است ۳ ماه قبل از پایان مدت تصدی خود، از مجمع عمومی عادی به منظور انتخاب هیات مدیره و بازرس جدید دعوت نماید. هیات مدیره قبل از درج آگهی در روزنامه کثیرالانتشار باید دستور کار مجمع عمومی، زمان و مکان برگزاری و فهرست اسامی اعضا را به تایید مرجع صدور پروانه برساند و حداق ۴۰ روز قبل از پایان تصدی خود نتیجه را به مرجع صدور پروانه اعلام نماید.

تبصره ۱: جز در مورد موضوعاتی که به موجب مفاد اساسنامه اخذ تصمیم و اقدام درباره آن‌ها در صلاحیت خاص مجمع عمومی اعضا است، هیات مدیره کلیه اختیارات لازم برای اداره امور مشروط به رعایت حدود اهداف و اساسنامه را دارا می‌باشد.

تبصره ۲: هیات مدیره پس از تصویب می‌تواند در انجام معاملات و با پرداخت هزینه‌های جاری موسسه تا مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال بدون تصویب مجمع عمومی راسا اقدام نماید.

برای اطلاعات بیش‌تر در رابطه با شرایط شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه موسسه بهشت اندیشه‌های کودکان با ما در ارتباط باشد. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

می‌خواهید به گفتگو بپیوندید
نظر دادن رایگان است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *