آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده (نوبت اول)

بدینوسیله از کلیه اعضای موسسه بهشت اندیشه‌های کودکان به شماره ثبت ۴۸۱۰۲ دعوت بعمل می‌آید در جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده (نوبت اول) که راس ساعت ۱۷ روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۹ در نشانی تهران، خیابان قزوین، خیابان بنکدار، خیابان درویش، پلاک ۱۳۵ برگزار خواهد شد، شرکت نمایند.

دستور جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده:

استماع گزارش هیئت مدیره، استماع گزارش بازرس، تصویب ترازنامه و بیلان مالی منتهی به تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ ، انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل بازرسین، تصویب تعیین روزنامه کثیرالانتشار، تصویب تعیین میزان حق عضویت

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده (نوبت اول)

تعاریف:

شرایط عضویت طبق ماده ۱۰ اساسنامه موسسه : 

  1. التزام به قوانین جمهوری اسلامی ایران
  2. پایبندی به اساسنامه و آیین نامه داخلی موسسه
  3. تلاش مداوم در جهت نیل به اهداف موسسه
  4. تکمیل فرم عضویت موسسه
  5. پرداخت حق عضویت سالانه در زمان مقرر و ارسال رسید پرداخت حق عضویت

انواع عضویت: 

  1. عضو رسمی: حق رای در مجمع عمومی و کاندیداتوری به عنوان عضو هیئت مدیره، مدیرعامل و بازرس را دارد و کسی است که علاوه بر شرایط عضویت، حداقل یک سال از تکمیل فرم عضویت و فعالیتش در موسسه گذشته باشد و درخواست وی مبنی بر فعالیت به عنوان عضو رسمی توسط هیئت مدیره تایید شود.
  2. عضو اصلی: حق رای در مجمع عمومی دارد و کسی است که علاوه بر شرایط عضویت، حداقل شش ماه از تکمیل فرم عضویت و فعالیتش در موسسه گذشته باشد و درخواست وی مبنی بر فعالیت به عنوان عضو اصلی توسط هیئت مدیره تایید شود.
  3. عضو افتخاری: امکان حضور در مجمع عمومی (بدون حق رای) دارد و کسی است که علاوه بر شرایط عضویت، تمایل دارد به صورت مقطعی در فعالیت‌های موسسه مشارکت و از موسسه حمایت مادی و معنوی داشته باشد.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

می‌خواهید به گفتگو بپیوندید
نظر دادن رایگان است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *